„Școala Încrederii” este un proces unic, dezvoltat și implementat de Wellbeing Institute și Mind Education în parteneriat cu Transylvania College și Școala pentru Cuplu, care vine în sprijinul directorilor, profesorilor, părinților și elevilor din școlile din România, și își propune transformarea acestor instituții de învățământ în comunități ale încrederii, contribuției și vitalității.
Cum facem schimbarea?
În cadrul procesului Școala Încrederii fiecare școală va trece printr-un proces de cinci ani. În primii doi ani, școlilor li se oferă intervențiile de bază care se adresează în principal profesorilor și echipei administrative. Urmează un audit, ale cărui concluzii vor contura un plan de intervenții specific comunității pentru următorii doi ani. În ultimul an, reprezentanții fiecărei școli urmează să demonstreze că își doresc și pot să susțină transformarea din școală și să obțină certificarea de „Școala încrederii”. Această certificare se păstrează printr-o contribuție anuală de efort, timp și energie a școlii.
Căror nevoi fundamentale din școli ne adresăm?
-
-
Școlile sunt medii cu un nivel foarte mare de stres, anxietate, neîncredere și critică atât în rândul adulților, cât și al copiilor.
-
-
-
Sănătatea emoțională și mentală este ignorată în multe școli.
-
-
-
Profesorii au un risc mai mare de a se confrunta cu anxietate și depresie.
-
-
-
În foarte multe școli procesul de predare-învățare e încă centrat în jurul profesorului.
-
-
-
Profesorii și părinții au nevoie de sprijin să răspundă nevoilor emoționale ale copiilor și adolescenților.
-